Thursday, April 21, 2011

BANG NUAR DAH JUMPA JAM OMEGA?

Salam 1 Malaysia....

It quite long time tak dengar citer abang nuar i ni. Mana bang nuar ni! Bang nuar gi luar negara tak bawak kak zah ke? Ke bang nuar malu sebab jam omega tak jumpa lagi. takut nak jumpa wartawan kot! I dengar citer bang nuar gi luar negara untuk kempiskan perut. wau! nanti perut bang nuar tak buncit dah kan? tentu makin hensem dan macho bang nuar ni! heheheeee.....

Bang nuar balik le cepat. bang nuar tau tak yang polis dah jumpa baby doll bang nuar dalam filem tu. I tak nak baby doll tu pecahkan rahsia bang nuar nanti. bang nuar kena kuatkan lagi hasutan pada rakyat yang taksub pada bang nuar! kalau tidak....bang nuar akan balik semula ke sungai buluh!


Kalau bang nuar nak lagi ramai pengikut berdemonstrasi dan bermatian mempertahankan bang nuar, bang nuar bawa lah sekali sheikh al-qadharwi! biar sheikh tu tengok video tu. nanti tentu sheikh kata hampir sama tapi tak mungkin kot sebab bang nuar ni kan warak! Yang dia tak tahu hakikatnya bang nuar ni warock! ahaks! heeheeeee!

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete