Thursday, April 14, 2011

Kenapa bang nuar tak bayar lebih sikit kat si petra tu?

Salam 1 Malaysia...
 Saat bahagia Bang Nuar dengan Petra

Kenapa orang-orang yang satu ketika dulu rapat dengan bang nuar sekarang menentang bang nuar balik? Tengok sekarang ni si petra dah mula nak tembak bang nuar. Kenapa bang nuar tak bayar lebih sikit kat dia. Bukan ke selama ni bang nuar yang bayar kat dia, tanggung dia melarikan diri kat australia tu? Bang nuar ni bagi sakit hati dia, tu sebab dia pecahkan semua rahsia bang nuar! Kesian bang nuar kan! Uiks!


Camana ni bang nuar? Setiap kali bang nuar gi ceramah, bang nuar zikirkan yang ds najib dan ds rosmah terlibat dalam pembunuhan altantuya. Bang nuar syok je bersembang. Bang nuar dengan pokcik PAS buat solat hajat ramai-ramai minta Allah melindungi bang nuar dari fitnah. Tapi sekarang ni makin banyak lak pengakuan dari kawan-kawan bang nuar tentang bang nuar. Bukan cerita bang nuar kena fitnah tapi BANG NUAR YANG MEMFITNAH! Hiks..hiks...kan i dah bagitau bang nuar jangan suka fitnah orang pastu ajak pokcik2 PAS yang bendul tu buat solat hajat untuk bang nuar. Dengan Tuhan pun bang nuar nak tipu! Hiks...Hikssssss


Bang nuar mesti buat sesuatu dan rancang untuk kenakan si petra tu. Tak pun, bang nuar suruh je kengkawan yahudi bang nuar kat luar sana tu tolong tutupkan mulut si petra ni. Apa susah, macam biasa lah bang nuar! Bayar je dia! Kalau bang nuar tak cukup duit nak bayar dia, duit tabung buluh kan ada! heheeeeeeee....

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete