Thursday, April 7, 2011

BE CAREFUL RAKYAT SARAWAK....PARTI ANAK BERANAK DAH NAK BUKA EMPAYAR BARU!

I dengar heboh cerita Ketua Menteri Sarawak mencalonkan adik dia untuk jd YB. Dalam facebook, orang-orang bang nuar dgn abang hadi awang mula lah gegar seluruh kampung tentang cerita ni. Well, ayat-ayat power they all yang biasa they all ucapkan adalah KRONI.

I ketawa boleh? heeeee... Bukan apa, abang-abang dan akak-akak pembangkang oi, i ni geli hati sebab puak-puak you all ni talk about kronisme. You all ni dah lupa ke parti mana yang terdiri daripada parti politik anak beranak? Dinasti Bang NUar dan Dinasti apek LIm kan dah bertapak lama dalam keranda pembangkang? Dah terang bersuluh lagi! Bila dah dapat kuasa habislah ditabur pada sedara mara pulak. Silap-silap habis hasil bumi di negeri Sarawak tu kena tebang dan dikebas dek parti politik anak beranak ni. Yang gigit jari, orang Sarawak gak nanti.


Jadi, apa salahnya kita bagi peluang pulak pada Ketua Menteri Sarawak kita tu mencalonkan adik dia. Lagipun, dia kan ke akan berundur tak lama lagi. Jadi, kalau adik dia menang pun, bukan di kira parti adik beradik. Sebab abang akan turun, adik akan naik. ok lah tu! Tak gitu? 

Hm..you all pembangkang ni kuman seberang laut you all nampak tapi babi depan mata you all buat tak tau je! Buta ke apa? heeee....apapun, RAKYAT SARAWAK TAK BUTA TAU!
 PARTI ANAK BERANAK DAP

No comments:

Post a Comment