Friday, April 29, 2011

VIDEO BANG NUAR MENGAMUK! JOM LAYAN!

SALAM 1 MALAYSIA....

I ni dah lama tak berblog. Maklumlah...sibuk sangat dengan tugasan harian.  Lagipun blog ni sekadar sampingan je. You all tau lah kerja swasta ma! 
Dalam masa i tak berblog ni, i dengar macam-macam citer pasal bang nuar i. Baru semalam kuar lagi video dia. Pastu malam ni, bang nuar marah sangat kat wartawan tv3. Kesian wartawan tu bang nuar! Biadab ke wartawan tu bang nuar? I rasa wartawan tu tak biadab pun. Tapi bang nuar yang biadab tau! Bang nuar ni asyik nak mengamuk je sekarang. Habis najib dengan rosmah kena tempias. tak pasal-pasal. kalau bang nuar tak salah kenapa nak marah? 

My friends semua kata, orang dalam video tu macam muka bang nuar! Tapi bang nuar lak bermatian kata konspirasi. Bang nuar mulalah putar citer kata ini semua konspirasi PM dan isterinya. Apa kena mengena dengan ds rosmah lak bang nuar oi? Bila tanya pasal omega bang nuar mula lah jadi bingai. merah padam muka macam ungka tua kena gertak! heheeee...sebijik le bang nuar! 

Bila lak tanya tentang DNA, sekali bang nuar meroyan sampai hamun wartawan. Lepas tu bang nuar hayun sekali polis, hayun sekali umno, hayun sekali perdana menteri. 

Tapi, satu perkara je yang i tak pernah dengar dari mulut bang nuar. Bang nuar tak pernah nafikan dengan yakin dan jujur bahawa orang dalam video itu bukan bang nuar. Yang bang nuar zikirkan adalah umno rasuah, konspirasi najib, kroni dan polis, tv3, utusan adalah perkakas umno. Aiyo bang nuar, itu anak beranak masuk parti bukan kroni ka? bang nuar tak pernah rasuah ke? Bukan ke bang nuar yang mula-mula merasuah untuk dapatkan kedudukan dalam parti masa dalam umno dulu? bang nuar lupa? lupa ke? 

Oh ya, masa bang nuar jadi menteri, bang nuar yang terhegeh2 cari tv3 kan? heheeee.....jom kita layan video amuk bang nuar ungka tua! Fuh!



1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete